contact@tdcompetition.ro
+4 0746 701 352

Regulament

Informații Generale

Informații Generale

Concursul are loc in data de 16  Martie   in orasul Tg-Mures  la Casa de Cultura Mihai Eminescu

Inscrieriile  se vor face intre 15 feb- 1 Martie

Atentie inscrierea se va considera finalizata doar dupa plata taxelor si trimiterea dovezii acestora

Ultima zi de plata este 5 Martie

Ultima zi in care muzica poate sa fie trimisa este 5 Martie !

In cazul in care se ajunge la numarul maxim de concurenti si momente, organizatorii isi rezerva dreptul de a inchide mai repede inscrieriile, insa acest lucru se va comunica cu 3 zile inainte de inchiderea termenului.

Desfasuratorul final se trimite inainte  cu 3 zile de concurs pentru fiecare scoala participanta.

Categorii

  • Solo
  • Duo/Trio/Quartet
  • Grup (intre 5 si 12 dansatori)
  • Formatii (peste 13+ dansatori)Obs * Sunt permise mai multe intrari in concurs ale aceluiasi dansator sau trupa, cu conditia ca acestia sa fie la discipline si categorii diferite

Divizii

Hobby : se adreseaza dansatorilor care frecventeaza cursurile unui club sau scoli de dans de o perioada de 0-1 an cel mult sau  se afla pe pentru prima sau a doua oara pe o scena intr-o competitie.

Profesionisti : aceasta categorie insumeaza dansatorii care au experienta in competitii de profil de cel  putin un an calendaristic sau  studieaza un stil de dans  minim  8 ore / saptamana.

Grupe de Vârstă

PreBaby 4-5 ani

Baby 5-6 ani

Mini 7-9 ani

Chidren 10-13 ani

Juniori 14 -16 ani

Seniori peste 16 ani

 

Varsta concurentului este varsta pe care acesta il are la data de 1 martie 2024

In cazul grupelor si a formatiilor se va calcula media varstei concurentilor. Atentie!!!, intr-un grup sau formatie nu pot dansa concurenti  cu varsta  cu o diferenta mai mare de 3 ani decat categoria respectiva.

Obs. Ne rezervam dreptul de a verifica varsta dansatorilor. Fiecare insotitor de grup va avea  obligatoriu asupra lui  o copie dupa certificatul de nastere sau carte de identitate al fiecarui dansator.

Timp Limită

Solo: 1:30 – 2:00 min

Duo / Trio / Quartet: 2.00 min

Grup: 4.00 min

Formatii: max. 4 min.30sec

Obs. Orice moment ce depaseste timpul stabilit va fi oprit si descalificat !

In cazul in care exista decor /recuzita asta se anunta la inscriere iar punerea pe scena a acestora trebuie sa fie cat de repede este posibil maxim 10 de secunde

Atentie!!! fiecare melodie va fi denumita cu titlul dansului plus institutia pe care o reprezinta !

Intrarea în Spațiul de Concurs

Fiecare trupa va avea maxim 2 profesori insotitori in zona de concurs, unde vor avea acces doar concurentii si profesorii lor  care vor avea bratara de acces specifica

In cazul in care vor fi parinti insotitori / spectator , acestia nu vor avea acces in zona de concurs decat in sala de spectacole. Parintii care vor dori sa asiste la desfasurarea competitiei, vor avea acces in sala de spectacole prin intrarea principala pe baza unei bratari de intrari pentru spectatori , care va costa 20 ron/pers/zi

Bratariile de intrare pentru spectatori  se vor comanda doar  de catre reprezentantii scoliilor pana in data de 9 martie .

Rugam  coregrafii si conducatorii scoliilor de dans  sa prezinte , in amanunt, elevilor si parintilor  regulamentul si conditiile de desfasurare a concursului .

Informații Importante

Intrarea in culise se va face cu 5 coregrafii inainte si fiecare trupa/ concurenta va fi chemata si condusa in zona culiselor in timp util, de catre un membru al staff-ului.

Fiecare scoala este rugata sa fie prezenta cu cel putin 40 de minute inainte de a intra pe scena si sa se schimbe/ aranjeze  doar in zona destinata lor .

Fiecare scoala este raspunzatoare pentru eventualele accidentari ale dansatorilor in timpul desfasurarii concursului.

Accesoriile/recuzita sunt premise atata timp cat sunt rapid pregatite, si apoi scena sa fie eliberata intr-un timp foarte scurt.Folosirea recuzitei va   trebui anuntat  obligatoriu in momentul inscrierii dansului in competitie.

Elementele de iluminare sau de incendiu, nu sunt permise.

Fiecare participant care foloseste décor sau costum care ar putea sa cauzeze deteriorari ale scenei sau locatiei concursului va fi sanctionat si va suporta toate cheltuieliile de reparatie in cazul in care se intampla ceva .

Deasemenea toti instructorii sunt rugati sa astepte finalul premierii inainte de a se retrage de la premiera  iar parintii la fel.

Reguli de Ordine Interioară

Fumatul este  strict interzis in incinta / interiorul salii.

Alimentele si bauturile sunt strict interzise in sala de spectacol, culise si vestiare..

Rugam pastrarea curateniei in sala si in special in toalete si vestiare.

Este obligatoriu pastrarea linistii in sala de spectacol, in special in timpul desfasuratii actului artistic.

Filmarea /fotografierea in timpul momentelor nu pot deranja sub nici o forma juriul si spectatori , iar deplasarea intre randuri in tribuna in timpul momentelor este INTERZIS !

Este interzisa blocarea cailor de acces .

Nu se accepta abateri de la regulament ! Astfel de incalcari duc la descalificarea dansatorilor din concurs

Orice persoana care aduce daune locatiei in interior sau exterior din neglijenta sau abuz isi asuma intreaga responsabilitate financiara pentru recuperarea daunei.

Organizatorii TDC  nu sunt responsabili pentru nicio vătămare care poate apărea oricărei persoane, inclusiv unui participant, profesor sau membru al publicului, în timp ce se află în teatru, în vestiare, în spatele scenei sau pe scenă sau oriunde altundeva.

Taxele de participare si de membru sunt nerambursabile, cu exceptia unei raniri/vatamari de ultim moment cu conditia prezentarii unui certificat medical.

Echipa de organizatori doreste mult success tuturor participantiilor  !

Categorii

  • Solo
  • Duo/Trio/Quartet
  • Grup (intre 5 si 12 dansatori)
  • Formatii (peste 13+ dansatori)Obs * Sunt permise mai multe intrari in concurs ale aceluiasi dansator sau trupa, cu conditia ca acestia sa fie la discipline si categorii diferite

Divizii

Hobby : se adreseaza dansatorilor care frecventeaza cursurile unui club sau scoli de dans de o perioada de 0-1 an cel mult sau  se afla pe pentru prima sau a doua oara pe o scena intr-o competitie.

Profesionisti : aceasta categorie insumeaza dansatorii care au experienta in competitii de profil de cel  putin un an calendaristic sau  studieaza un stil de dans  minim  8 ore / saptamana.

Grupe de Vârstă

BABY: 4 – 6 ANI

MINI: 7 – 9 ANI

COPII: 10 – 12 ANI

JUNIORI: 13 – 15 ANI

OPEN AGE: +16 ANI

Varsta concurentului este varsta pe care acesta il are la data de 1 Aprilie 2022

In cazul grupelor si a formatiilor se va calcula media varstei concurentilor. Atentie!!!, intr-un grup sau formatie nu pot dansa concurenti  cu varsta  cu o diferenta mai mare de 3 ani decat categoria respectiva.

Obs. Ne rezervam dreptul de a verifica varsta dansatorilor. Fiecare insotitor de grup va avea  obligatoriu asupra lui  o copie dupa certificatul de nastere sau carte de identitate al fiecarui dansator.

Timp Limită

Solo: 1:30 – 2:00 min

Duo / Trio / Quartet: 2.00 min

Grup: 4.00 min

Formatii: max. 4 min

Obs. Orice moment ce depaseste timpul stabilit va fi oprit si descalificat !

In cazul in care exista decor /recuzita asta se anunta la inscriere iar punerea pe scena a acestora trebuie sa fie cat de repede este posibil maxim 20 de secunde

Atentie!!! fiecare melodie va fi denumita cu titlul dansului plus institutia pe care o reprezinta !

Intrarea în Spațiul de Concurs

Fiecare trupa va avea maxim 2 profesori insotitori in zona de concurs, unde vor avea acces doar concurentii pe baza unor BRATARI DE  ACCES.

In cazul in care vor fi parinti insotitori / spectator , acestia nu vor avea acces in zona de concurs decat in sala de spectacole. Parintii care vor dori sa asiste la desfasurarea competitiei, vor avea acces in sala de spectacole prin intrarea principala pe baza unei bratari de intrari pentru spectatori , care va costa 20 ron/pers/zi

Bratariile de intrare pentru spectatori  se vor comanda doar  de catre reprezentantii scoliilor pana in data de 20 martie .Dupa plata bratariilor care se face separat de plata taxelor intre 20-30 martie aceste bratari vor fi trimise prin posta /curierat catre fiecare director de scoala pana in data de 5 Aprilie

ATENTIE!!! Pentru a evita supra-aglomerarea salii de spectacole  si pentru a nu depasi numarul scaunelor , pentru  a putea asigura confort si siguranta  spectatoriilor, organizatorii pot limita numarul insotitorilor prin faptul ca nici un bilet nu se va mai vinde dupa  data de 20.03.2022 respectiv prin faptul  nu se vor putea cumpara bilete in ziua concursului iar insotirorii sunt rugati sa inteleaga acest lucru si sa comunice din timp numarul biletelor dorite.

Rugam  coregrafii si conducatorii scoliilor de dans  sa prezinte , in amanunt, elevilor si parintilor  regulamentul si conditiile de desfasurare a concursului .

Informații Importante

Intrarea in culise se va face cu 5 coregrafii inainte si fiecare trupa/ concurenta va fi chemata si condusa in zona culiselor in timp util, de catre un membru al staff-ului.

Fiecare scoala este rugata sa fie prezenta cu cel putin 40 de minute inainte de a intra pe scena si sa se schimbe/ aranjeze  doar in zona destinata lor .

Fiecare scoala este raspunzatoare pentru eventualele accidentari ale dansatorilor in timpul desfasurarii concursului.

Accesoriile/recuzita sunt premise atata timp cat sunt rapid pregatite, si apoi scena sa fie eliberata intr-un timp foarte scurt.Folosirea recuzitei va   trebui anuntat  obligatoriu in momentul inscrierii dansului in competitie.

Elementele de iluminare sau de incendiu, nu sunt permise.

Fiecare participant care foloseste décor sau costum care ar putea sa cauzeze deteriorari ale scenei sau locatiei concursului va fi sanctionat si va suporta toate cheltuieliile de reparatie in cazul in care se intampla ceva .

Deasemenea toti instructorii sunt rugati sa astepte finalul premierii inainte de a se retrage de la premiera  iar parintii la fel.

Reguli de Ordine Interioară

Fumatul este  strict interzis in incinta / interiorul salii.

Alimentele si bauturile sunt strict interzise in sala de spectacol, culise si vestiare..

Rugam pastrarea curateniei in sala si in special in toalete si vestiare.

In timpul celor 2 zile de concurs este obligatoriu pastrarea linistii in sala de spectacol, in special in timpul desfasuratii actului artistic.

Filmarea /fotografierea in timpul momentelor nu pot deranja sub nici o forma juriul si spectatori , iar deplasarea intre randuri in tribuna in timpul momentelor este INTERZIS !

Este interzisa blocarea cailor de acces .

Nu se accepta abateri de la regulament ! Astfel de incalcari duc la descalificarea dansatorilor din concurs

Orice persoana care aduce daune locatiei in interior sau exterior din neglijenta sau abuz isi asuma intreaga responsabilitate financiara pentru recuperarea daunei.

Reguli COVID

Ne dorim ca toti participantii, profesorii lor, parintii si spectatorii sa fie in perfecta siguranta, asa ca vom urma toate regulile sanitare ce vor fi cerute de Guvern in momentul concursului

Pentru mai multe detalii privind reguliie specifice acestei perioade fiecare antrenor este rugat sa se informeze prin telefon de la organizatori si sa colaboreze informand mai departe dansatorii si apartinatorii lor !

In conformitate cu prevederile Legii nr. 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, parintii sunt de acord ca rezultatele copiilor si poze, imagini, afise,

documente care au legatura cu evolutia concurentilor sa fie facute publice pe reteaua de socializare si site-ul concursului.

Organizatorii TDC  nu sunt responsabili pentru nicio vătămare care poate apărea oricărei persoane, inclusiv unui participant, profesor sau membru al publicului, în timp ce se află în teatru, în vestiare, în spatele scenei sau pe scenă sau oriunde altundeva.

Taxele de participare si de membru sunt nerambursabile, cu exceptia unei raniri/vatamari de ultim moment cu conditia prezentarii unui certificat medical.

Echipa de organizatori doreste mult success tuturor participantiilor  !